søndag 24. januar 2010

er det normalt?

er det vanlig å irritere seg over kjærestens uvaner allerede etter èn måned?
er det normalt å miste "forelska-følelsen" etter under èn måned?

jeg vil ikke miste han, ikke egentlig, men jeg vil ikke miste meg sjøl heller, på en måte :s

det er bare så vanskelig å få det til..
jeg hadde akkurat blitt fortrolig med det å skulle være aleine en stund, det å skulle være singel..
faktisk sove aleine hver natt, sitte hjemme i mørket og stillheten, bare for å tenke..

nå er det noe som skjer hele tiden..

er det normalt at det er slitsomt?

er det normalt å føle som jeg gjør?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nei, jeg tror nok ikke det er så veldig normalt... :/

Secretcut sa...

det var det jeg var redd for :(

s sa...

Men, det kan jo hende at det er fordi du sliter litt selv også at det da kommer bedre frem. Jeg tror ikke at "friske" mennesker får dette så fort, men jeg vet med meg selv at jeg henger meg opp i slikt selv om jeg er forelska. Jeg blir sliten psykisk og da kommer dette bedre frem fordi jeg ikke helt klarer å være så positiv hele tiden.

*klem*

Secretcut sa...

tusen takk secret :)

jeg veit ikke hva jeg skal tro, men jeg håper, jeg er jo faktisk blitt veldig glad i gutten, det betyr mye for meg at han er her, og at han er glad i meg, sjøl om jeg er litt redd også..