fredag 18. desember 2009

..

hva gjør man når man veit at man har driti seg skikkelig ut?

jeg merker at han betyr ganske mye for meg, jeg kjenner han jo nesten ikke..
det er ikke mer enn en måned siden vi treftes første gangen..

vi har treftes ofte, men alikevel, hva faen!?!

jeg veit ikke hva jeg skal gjøre, jeg begynte faktisk å gråte når han blei irritert på mine idiotiske tanker.. min idiotiske måte å oppføre meg på..
det at jeg er så forbanna feig at jeg tar opp alvorlige ting på msn(?!)
jeg begynte seriøst å gråte, og jeg blei redd for å "miste" han..

jeg skjønner det ikke..
det er ikke en forelskelse, jeg er blitt glad i han, men det er ikke en forelskelse..

han er kommet så sinnsykt tett innpå meg, jeg skjønner ikke hvordan han har klart det, eller hvordan jeg kan ha tillatt det..

jeg var jo så klar fra starten av, dette er -kun- sex, det er ikke noe mer..
det kan aldri bli noe forhold utav det, det kan ikke bli noe mer enn rein sex..

jeg skjønner ikke hva som skjedde.. :s

han kom under huden på meg, og nå er jeg sårbar og åpen..
han har all makt, all makt til å såre meg, all makt til å skade meg om han vil..

jeg er hjelpesløs og blottlagt.. IGJEN..

Ingen kommentarer: